Воспитательная работа

График работы социального педагога

 

График работы педагога социального

ГУО «Гацуковская СШ»

на 2021/2022  учебный год

День недели

Время работы

Время работы

Время работы

График консультаций

Для учащихся

Для родителей

Для педагогов

Понедельник

8.00-9.00

 

14.00-15.00

 

 

15.00-16.00

Вторник

8.00-9.00

 

14.30-16.30

 

9.00-9.55

 

Среда

8.00-9.00

11.55-12.40

14.30-15.30

15.30-16.30

 

 

Четверг

9.55-10.40

11.55-12.40

14.30-15.30

 

 

 

Пятница

8.00-9.00

11.55-12.40

13.35-15.35

 

 

 

Суббота (1,3)

8.00-13.00

 

 

 

 

 

 

             Педагог социальный                                                                  Груша Е.Н.

свернуть

Цель и задачи работы школы

Мэта работы школы на 2021/2022 навучальны год:

 Актывізацыя работы структурных кампанентаў установы адукацыі па забеспячэнні эфектыўнасці адукацыйнага і выхаваўчага працэсаў, павышэнне ролі педагагічнага калектыву ў вырашэнні бягучых праблем, узмацненне ролі патрыятызму ў выхаваўчым працэсе.

 

Задачы школы на 2021/2022 навучальны год:

- актывізаваць работу метадычных аб’яднанняў па прыцягненні навучэнцаў да алімпіяднага руху;

 

- у прафарыентацыйнай рабоце ў школе актывізаваць экскурсійны накірунак, акцэнтаваць увагу на павышэнне статуса прафесіі педагога;

 

- садзейнічаць выхаванню ў навучэнцаў патрыятызму, экалагічнай культуры, культуры здаровага ладу жыцця праз актыўнае прыцягненне да удзелу ў спартыўных секцыях, гуртках, маладзёжных арганізацыях;

 

- у выхаваўчай, прафілактычнай рабоце з навучэнцамі абапірацца на праблемы, якія паўстаюць перад вучнямі зараз; надаць асаблівую ўвагу накірунку жыццясвярджальных паводзін дзяцей;

 

- якасна рэалізоўваць творчыя, навуковыя запыты навучэнцаў і педагогаў праз арганізацыю ўдзелу іх у конкурсах, фестывалях, канферэнцыях і інш.

 

- праводзіць работу па павышэнні эфектыўнасці ажыццяўлення адукацыйнага працэсу педагогамі, замацаванні маладых спецыялістаў у школе;

 

- працягнуць актыўнае выкарыстанне інфармацыйна-камунікатыўных тэхналогій у адукацыйным і выхаваўчым працэсе, а таксама сэрвісу “Электронны дзённік/электронны часопіс”.

 

 

 

 

 

свернуть